Klachtenregeling Arcona Capital Fund Management B.V.
Op basis van de Wet op het Financieel Toezicht en daarop gebaseerde regelgeving dient Arcona Capital Fund Management B.V. (ACFM) een schriftelijke klachtenprocedure te hebben. Deze procedure heeft betrekking op zowel mondelinge als schriftelijke klachten.
Indien u niet tevreden bent over onze dienstverlening, kunt u in eerste instantie contact opnemen met één van onze medewerkers, bereikbaar per e-mail (info@arconacapital.com) en per telefoon (020 – 820 4 720).
Indien dit contact niet tot een bevredigend antwoord en/of oplossing leidt, kunt u uiteraard een schriftelijke klacht indienen.
ACFM neemt alle klachten serieus. ACFM verplicht zich bij ontvangst van een schriftelijke klacht de volgende acties te ondernemen.
ACFM is aangesloten bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). De klager heeft dan, indien hij/zij zich niet kan vinden in de afwikkeling van de klacht, de mogelijkheid om een klacht in te dien bij het Kifid.
ACFM accepteert de uitspraak van het Kifid als niet-bindend advies.
Het staat u te allen tijde vrij om een civiele procedure tegen ACFM te beginnen.