Palmer Capital Emerging Europe Property Fund sluit huurovereenkomst met AT&T

10 July 2015

Het Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund) heeft de huurovereenkomst met Sykes in het gebouw Letna 45 in Kosice in Slowakije omgezet in een nieuwe overeenkomst met AT&T Enterprises (AT&T). De jaarlijkse huur bedraagt circa EUR 822.000.

Vanuit het kantoorgebouw Letna 45 voerde Sykes werkzaamheden uit ten behoeve van het Amerikaanse telecommunicatieconcern AT&T. AT&T heeft er nu voor gekozen de ruimte in het gebouw Letna 45 zelf te huren. De ruimte van 5.253 m² (circa 52% van het verhuurbare vloeroppervlak) wordt op 31 december 2015 overgedragen.

Met deze nieuwe overeenkomst heeft het Property Fund een zeer solvabele huurder voor het grootste gebouw uit de portefeuille (circa 14% van de portefeuille) vastgelegd. De totale huurinkomsten van het gebouw vertegenwoordigen 27,6% van de totale jaarhuur van het Property Fund. De bezettingsgraad van Letna 45 is 88%.