Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. ziet bezettingsgraad verder stijgen

26 August 2015

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund) heeft een overeenkomst gesloten met Zásilkovna s.r.o. voor de huur van circa 459m² in het pand Drahobejlova in Praag voor een jaarlijkse brutohuur van circa EUR 48.500. Zásilkovna s.r.o. is een succesvolle en snelgroeiende webshop in Tsjechië en Slowakije.

Met de huurovereenkomst stijgt de bezettingsgraad van het pand Drahobejlova van 77,8% naar 92,1%. De bezettingsgraad van de gehele portefeuille van het Property Fund loopt hiermee op van 80,6% naar 81,1%.

Op grond van lopende onderhandelingen met potentieel nieuwe huurders verwacht het management van het Property Fund in de komende maanden een verdere stijging van de bezettingsgraad van de portefeuille van het fonds.