Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. verwacht afronding overname Polen in tweede kwartaal 2016

29 March 2016

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund) verwacht dat de eerder aangekondigde acquisitie in Polen in het tweede kwartaal van 2016 zal plaatsvinden in plaats van in het eerste kwartaal van 2016.

Het Property Fund maakte de voorgenomen overname van 11 grootschalige winkellocaties in Polen op 14 oktober 2015 bekend. De winkellocaties liggen verspreid over 10 regionale steden. De netto aankoopprijs van de portefeuille bedraagt € 27,4 miljoen en de initiële netto huurinkomsten bedragen € 2,2 miljoen per jaar. Het Property Fund verwerft met de overname een strategische positie in de grootste vastgoedmarkt van Centraal-Europa.