Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. start uitgifte aandelen

27 August 2014

Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. (Property Fund), gaat starten met de uitgifte van maximaal 100.000 aandelen met een nominale waarde van EUR 5,00 per aandeel. Deze aandelen zullen doorlopend aangeboden worden aan het publiek door ze via NYSE Euronext Amsterdam te plaatsen tegen de dan geldende beurskoers binnen de volgende bandbreedte: EUR 5 – EUR 24,90.

Zoals aangekondigd in het persbericht van 19 juni 2014 zal de opbrengst van deze uitgifte worden gebruikt om EUR 2,5 miljoen af te lossen op de banklening bij Tatra Banka en EUR 1,3 miljoen op de banklening bij SNS.

Voorwaarden aanbieding aandelen

De belangrijkste voorwaarden waaronder de aandelen worden aangeboden zijn:

• Maximale totale tegenwaarde: EUR 2,49 miljoen
  • Maximaal aantal aandelen: 100.000
  • Start aanbiedingsperiode: 27 augustus 2014 9:30 CET
  • Einde aanbiedingsperiode: 30 december 2014 17.30 CET
  • Prijs: EUR 5,00 tot EUR 24,90
  • Levering aandelen: T+3

Indien de plaatsing van het maximale aantal aandelen eerder is bereikt dan de aangegeven einddatum van de aanbiedingsperiode, zal de directie van het Property Fund dit onverwijld publiceren middels een persbericht.

Buiten toezicht AFM

De aanbieding van deze aandelen maakt deel uit van een aanbieding waarbij de totale tegenwaarde van de aanbieding binnen de EER over een periode van twaalf maanden minder dan EUR 2,5 miljoen bedraagt. Daarom is het Property Fund niet verplicht om voor deze aanbieding een prospectus algemeen verkrijgbaar te stellen dat is goedgekeurd door de Autoriteit Financiële Markten (AFM) en oefent de AFM geen toezicht uit op deze aanbieding.

Voor de uitgifte van de aandelen is een informatie memorandum de dato 8 augustus 2014 met supplement beschikbaar. Dat is te downloaden op deze website.