Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. converteert registeraandelen

24 October 2012

Palmer Capital Fondsenbeheer B.V. maakt bekend dat zij per heden 52.391 registeraandelen van het Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. heeft omgezet in toonderaandelen. Middels een persbericht op 27 februari 2012 is bekend gemaakt dat deze registeraandelen zijn uitgegeven.

De omzetting van deze aandelen heeft geen negatieve gevolgen voor de bestaande aandeelhouders in het fonds.

De omzetting vergroot het aantal genoteerde aandelen op NYSE Euronext Amsterdam. Na deze transactie bedraagt het aantal verhandelbare aandelen op NSYE Euronext Amsterdam 1.285.725. Als onderdeel hiervan staan er nog 52.391 registeraandelen uit.