Naamswijziging  MEI‐Real Estate N.V.

21 June 2012

Tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders van het MEI‐Real Estate N.V. (MERE) is de voorgestelde statutenwijziging goedgekeurd door de aandeelhouders. Dit impliceert dat de volledige naam van MERE na statutenwijziging Palmer Capital Emerging Europe Property Fund N.V. zal zijn. De ISIN blijft ongewijzigd NL0006311706.

Zoals gepubliceerd in eerdere persberichten heeft Palmer Capital Investments GmbH op 27 februari 2012 Middle Europe Investments N.V. (MEI) en haar dochtervennootschappen, waaronder de beheerder van MERE, overgenomen. In het kader van deze overname is de naam MEI gewijzigd in Palmer Capital Nederland N.V. en is de naam van de beheerder van MERE, MEI‐Fondsenbeheer B.V. gewijzigd in Palmer Capital Fondsenbeheer B.V.