MEI-Real Estate N.V. neemt kennis van persbericht CTP Property N.V.

27 April 2012

De directie van MEI-Real Estate N.V. (MERE) maakt bekend dat zij heeft kennisgenomen van het persbericht van 26 april 2012 van CTP Property N.V. (CTP), waarin CTP bericht een voorwaardelijk openbaar bod te overwegen op alle uitstaande aandelen van MERE onder nader aan te geven voorwaarden. Mede op basis van een toelichting door CTP, begrijpt MERE dat het voorgenomen indicatieve bod ligt tussen de 10 en 14 euro per aandeel en voorwaardelijk is aan beëindiging van de huidige beheerovereenkomst tussen MERE en MEI-Fondsenbeheer B.V.

De directie van MERE neemt het voorgenomen indicatieve openbaar bod in beraad. Zodra er ontwikkelingen zijn die daartoe aanleiding geven, zullen nadere mededelingen worden gedaan.

Dit is een openbare mededeling ingevolge artikel 5:25i van de Wet op het financieel toezicht.

MERE is een closed-end beleggingsfonds. Aandelen MERE zijn dagelijks verhandelbaar via NYSE Euronext Amsterdam. MERE belegt in commercieel vastgoed in Midden Europa. Handel in certificaten is mogelijk via het handelsplatform NPEX.