Arcona Property Fund maakt resultaat Tender Offer bekend

17 oktober 2024

Arcona Property Fund N.V. (het Fonds), een beursgenoteerd fonds dat belegt in commercieel vastgoed in Centraal-Europa, maakt het resultaat bekend van zijn overnamebod (de Tender Offer), dat op 16 oktober 2024 afliep en op 18 september 2024 was aangekondigd. Het Fonds accepteert 294.118 eigen gewone aandelen in te kopen voor een prijs van EUR 6,80 per aandeel, resulterend in een totaalbedrag van circa EUR 2 miljoen.

Betaling en afwikkeling van de Tender Offer zal op of rond 22 oktober 2024 plaatsvinden. Na afwikkeling van de Tender Offer is de eerste tranche van het aangekondigde reverse bookbuilding-programma van het Fonds voltooid. Het Fonds is voornemens de ingekochte aandelen in te trekken.

De afronding van de Tender Offer leidt tot een stijging van de intrinsieke waarde (IW) per aandeel van EUR 0,30 op basis van de IW-berekening van 30 juni 2024.

Arcona Property Fund maakt resultaat Tender Offer bekend
17 oktober 2024